Swarovski predstavlja kampanju Venus za proljeće/ljeto 2024
Za lansiranje kolekcije proljeće/ljeto 2024., globalna kreativna direktorica Swarovskog, Giovanna Engelbert, zamislila je novu marketinšku kampanju inspiriranu ikonografijom Venere. Kampanja, u kojoj glavne uloge preuzimaju vrhunski modeli Irina Shayk, Fei Fei Sun, Imaan Hammam, Karlie Kloss i Abby Champion, zamišlja Veneru kao kolekciju ukrašenih modernih muza, svaka predstavljajući aspekte suvremene ženstvenosti, od snage i moći do kreativnosti, gracioznosti i elegancije. Ukrašena sjajem iz kolekcije proljeće/ljeto 2024. inspiriranom podvodnim svijetom, svaka muza postaje hrabri i veselo ekstravagantan arhetip.
Kampanja inspirirana Venerom
Kampanja prati lansiranje kolekcije koja crpi inspiraciju iz raznolikih oblika vodenog svijeta i podvodnih vrtova koji su dom nevjerojatnoj flori i fauni, poput školjki, koralja i morskih zvijezda.
Giovanna Engelbert o kolekciji kaže: “Kampanja inspirirana Venerom predstavlja kolekciju proljeće/ljeto 2024., inspiriranu snom o podvodnom svijetu. U ovoj kampanji promatram vječni arhetip Venere, istražujući ga kroz modernu interpretaciju, koja odjekuje suvremenim idealima elegancije, osnaženja, kreativnosti i gracioznosti savršeno utjelovljenih u ovim ikoničnim modelima.”
Kao evolucija Matemagičnog vrta koji je inspirirao prethodne kolekcije, kolekcija proljeće/ljeto 2024. zaranja u Podvodni vrt ispunjen blagom koje ukrašava podvodni svijet svojim oblicima i privlačnim bojama, baš kao što kristali ukrašavaju one koji ih nose.
Swarovski savoir-faire prožima cijelu kolekciju, koristeći čaroliju kristala koji hvataju svjetlost i bisere, kako bi uhvatili pokrete i motive mora. Izrađena raznovrsnim tehnikama izrade nakita i koristeći fluidne oblike i žive boje, istražuje nove načine figurativnog izraza, dalje razvijajući hrabri i veseli novi jezik luksuza.
Više o novoj kolekciji istražite na Swarovski stranici.