Metode Plaćanja
Naručene proizvode zajedno sa troškovima dostave Kupac može platiti:
• pouzećem
• gotovinsko plaćanje (opća uplatnica, internet bankarstvo)
• R1 za tvrtke (opća uplatnica, internet bankarstvo)
Originalni račun biti će dostavljen Kupcu s pošiljkom.
U sve cijene uračunat je PDV.
Plaćanje pouzećem – plaćanje se izvršava dostavnoj službi u trenutku dostave.
Plaćanje gotovinom
Kod gotovinskog plaćanja podaci za uplatu su sljedeći:
De Tempore d.o.o.
Ulica grada Vukovara 284/6
10 000 Zagreb
IBAN: HR9625000091101062889
Poziv na broj: Redni broj Vaše kupnje
Trošak dostave računa se prema ažuriranom cjeniku dostavne službe objavljenom i na našoj web stranici.
Dostava
Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje dostavnom službom koja nije u organizaciji prodavatelja.
Troškove dostave kupac snosi sam.
Cijenik troškova dostave:
Cjenik gradske dostave – CityExpress (pdf)
Cjenik hitne gradske dostave – CityExpress (pdf)
Otoci pokriveni CityExpress uslugom (pdf)
Kupac sam može kontaktirati prodavatelja ukoliko želi da se dostava organizira na drugačiji način.
Kupac je dužan nakon isteka roka od 2 (dva) dana od termina najavljene isporuke obavijestiti prodavatelja o neisporuci pošiljke-robe, kako bi prodavatelj mogao utvrditi razlog i poduzeti radnje u otklanjanju greške u isporuci.
Ukoliko kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, pošiljka se vraća prodavatelju.
Adresa elektroničke pošte: elysees@detempore.hr
Povrat
Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:
• isporučena roba koju nije naručio
• isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja a rezultat su tvorničke ili proizvodne greške
Zbog specifičnosti materijala prodavatelj neće uvažiti oštećenja koja se odnose na lom metala i lom kristala, kao niti bilo koje mehaničko tj. fizičko oštećenje (pucanje, lom, oštećenja nastala ne adekvatnim korištenjem i sl)
Kupac ima obvezu nastalo oštećenja prijaviti prodavatelju odmah po primitku dostave.
Prodavatelj će odobriti povrat robe ili storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku (elektronička pošta, telefaks). Kupac je u tom slučaju dužan osobno ili poštom dostaviti firmi DE TEMPORE d.o.o.,Vukovarska 284, Zagreb.
• reklamaciju
• dobivenu robu,
• potpisanu dostavnicu o prijemu te robe i
• odgovarajući račun koji je primio.
U dogovoru s kupcem roba se zamjenjuje ispravnom.
Adresa elektroničke pošte: elysees@detempore.hr
Sigurnost
Firma DE TEMPORE d.o.o. se obvezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca.
Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i informiramo kupce o načinu njihova korištenja. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici firme DE TEMPORE d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita autorskih prava
Svi sadržaji objavljeni na ovim web stranicama, kao što su tekstovi, grafički sadržaji, zaštitni znakovi (logo), ikone, slike, audio i video zapisi, digitalni sadržaji, računalni programi i ostali sadržaj koji nije naveden, a objavljen je na ovim stranicama, vlasništvo su firme DE TEMPORE d.o.o. te su zaštićeni domaćim i međunarodnim pravima o zaštiti autorskih prava i prava intelektualnog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba nije dopuštena.