Dostava i isporuka

Naručene artikle možete preuzeti u našim poslovnicama. Ukoliko to želite prilikom naplate u košarici odaberete željeno mjesto preuzimanja.


DOSTAVA I ROK ISPORUKE

Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje dostavnom službom koja nije u organizaciji prodavatelja.

Rok isporuke: 3 do 5 radnih dana.

Naš partner za dostavu je GLS
Sigurna dostava

Kupac od kurirske službe GLS na dan dostave prima obavijest putem SMS-a i e-mail adrese o trosatnom vremenskom intervalu za očekivano vrijeme dostave. Primatelj može odabrati jednu od 3 mogućnosti ponovne dostave. To su dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme ili osobno preuzimanje u GLS depou te postoji mogućnost do 3 pokušaja isporuke paketa.

Kupac je dužan nakon isteka roka od 2 (dva) dana, od termina najavljene isporuke, obavijestiti prodavatelja o neisporuci pošiljke – robe. Pritom prodavatelj treba utvrditi razlog i poduzeti radnje u otklanjanju greške u isporuci.

Ako kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, pošiljku je dužan vratiti Prodavatelju uz podmirenje troškova povrata.

Trošak dostave obračunava se prema cjeniku dostavne službe koja nije u organizaciji Prodavatelja.

Fiksni trošak dostave za područje Republike Hrvatske iznosi 7€. Obračunava se prilikom formiranja narudžbe u internet trgovini elysees.hr.

Troškovi dostave za zemlje EU, u kojima Prodavatelj vrši prodaju svojih proizvoda putem internet trgovine, obračunat će se prema fiksnom trošku od 25 €.

Trošak dostave za zemlje izvan EU, u kojima Prodavatelj vrši prodaju svojih proizvoda putem internet trgovine, obračunat će se prema fiksnom trošku od 40 €. Iznos ne uključuje carinske troškove i ostale pristojbe propisane zakonom pojedine države.

Adresa elektroničke pošte: marketing@detempore.hr

Ukoliko se kupac odluči na opciju preuzimanja paketa na prodajnom mjestu, biti će obavješten telefonskim putem ili SMS porukom od strane prodajnog mjesta najkasnije u roku od 3 dana od izvršene narudžbe s informacijama o mogućnosti i vremenu prikupa paketa.

Kupac je dužan obaviti prikup u roku od 3 radna dana ili obavijestiti prodavatelja o terminu dolaska.

Rezervacija za proizvoda čije je plaćanje prilikom preuzimanja u poslovnici vrijedi 3 radna dana. Nakon proteka 3 dana, artikli se vraćaju u redovnu prodaju i rezervacija više ne vrijedi.